Panik!!

Här sitter man lugnt framför datan & fixar, så kollar man ut
och möts av att man ser min häst utanför fönstret, springande
över grannens tomt, heeeelt galen!!! Jag blir ju jätterädd och
springer ner till stallet för att hämtan grimma & pellets.
Fick lov att springa ner mot vägen och tokvifta med hinken med
pellets och skrika på honom. Han liksom galopperar iväg från mig :(
Mot vägen! Fyyyyyy... hjärtat i halsgropen! Men sen skrek jag verkligen
skit högt, då hör han tydligen mig, tvärstannar och vänder sig om
och tokgalopperar mot mig och min lillebror. I en jättesnabb galopp
kom han springande mot oss, sööööööt. Tvärstannar framför oss,
helt löddrig av svett! :-) Får lov att leda in honom och de andra i stallet
och kolla igenom hagen, men inge trasigt staket, så antagligen har
han hoppat över, eller krypit under... läskigt. Min älskade silverponny.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0