Om min helg...

Min Fredag,

Mötte upp min älskling efter att jag köpt strumpbyxor nere på stan.
Åkte hem till honom, åt maaat & låg och myste. Sen gjorde vi oss
lite iordning och Johan kom förbi för att plocka upp oss. Trevlans.
Satt hemma hos honom, drack lite & lyssnade på musik & snacka skit.
Myspys. Fredrik blev tröttis efter att ha jobbat hela veckan, så vi åkte hem
och somnade gott vid tolvtiden. Hihi :-)






Min Lördag,

Vi vaknade faktiskt i tid, åkte in med lunchbussen och mötte upp papsen.
Åkte hem till landet och var hundvakt till småbusarna.
Jag hade en hiiiiimlans värk i magen, så vi låg i soffan och zappade på
Tv'n, alldeles en perfekt syssla en seg och halvregnig lördag!
På kvällen åkte vi hem till Fredrik en stund med lilla Baileys, så hans
mami fick träffa honom oxo.. och sen på hemvägen hadlade vi på Willys.
Slängde oss ner i soffan igen och somnade till Pirates som gick på tv.
Vaknade till liv när filmen var slut & förflyttade oss ner till min stuga där
vi låg och kollade på Kopps, haha.. länge sen man såg den ;-)





Min Söndag,

Hade morgonfodringen och var upp redan kl 7. Pigg som en.... jag vet inte vad
väckte jag Fredrik vid 8-tiden... men vi låg och myste till typ 11.
Kollade bland annat på Alvin & gänget... haha, en väääldigt söt film!
Åkte till Vallentuna på e.m och kollade på finalerna av Stormur höst lätt.
Blev såååå sugen på att själv tävla, så nu ska jag fanimej sätta igång & träna!
Stannade vid roslagsstoppet så bjöd älskling mig på en pizza, och sen åkte
vi hem till honom i Svanberga. Treeeevligt :-) hihi. En superhelg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0