Mysgos helg!

Hela helgen har jag tillbringat med min sjuka snutt!!!
Helmys... ätit gott, myst en massa och bara umgåtts.
Idag åkte jag hem vid tolv då Robin fyller 15 år.
Släkten och tårta gällde och sen på kvällen nu har
jag, mamma & pappa varit och kollat på en lägenhets gård
som ska hyras ut. Kaaaaanonfin verkligen. Jag kände
mig hemma direkt och bara vill bo där, på landet, nyrenoverad
och med stall och finfina hagar till ... och trevliga hästar som var
där. Kan ju inte bli bättre?! Så fort Freddan kan gå normalt i veckan
så ska vi dit tillsammans och kolla innan vi bestämmer oss.
Annars blir det inflyttning 25:e oktober! Såååå himla underbart.
Det kommer bli så fint där om vi får bo'a in oss.
Och Silver kommer få det superbra, och det är så härliga ridvägar.
Åhhhhh jag är så glad! Nu ska familjen äta helstekt fläskfilé
med hasselbackspotatis & pepparsås.... muuuums.... :-)
Imorn är det jobb som vanligt, skoj skoj! Puss & kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0