Morgonbloggning

Ska snart åka in till Norrtälje & ta bussen..
Mår illa, är sjukt trött & vill bara....... sova!!!
Trodde inte det var sant när väckarklockan
satte igång imorse, nejnejneeej :-(
Ännu en dag utan min Fredrik, bläbläblä.
Och inte har tjejen med lägenheten ringt upp.
Blä för det med. Jag känner mig som att jag
har en treårings nivå, men det skiter jag i ;-)
Idag ska jag packa med mig galonbyxor &
gummistövlar till jobbet, för igår när vi hade
utflykt så blev det himskans blött. Usch & fy.
Nej, jag vill ha en latte innan jag drar, undrar
om jag hinner...? Kaaaaanske. Maaaaybe.
Aja, hoppas ni får en bra dag... jag kommer väl
hem vid halv sex tiden ikväller. Puss på er.


Min vackra Silfri från Landfari

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0