Min min min...

Min älskade, tycker såååå synd om honom :-( Är verkligen skitledsen.
Stackarn, och inte har jag varit hos honom o pussat på honom heller.
Får fanimej ta och göra det i veckan. Blev så orolig igår o var så ledsen
så jag åkte hem till Jossan och sov med henne. Skönt att inte vara själv.
Och imorse ringde Fredrik, ååååå så glad jag blev av att höra hans röst!
Han blev utskriven idag, men har jättejätte ont o är sjukskriven.
Jossan gjorde mysfrukost till mig, uppskattat :-) Tack gumman!
Sen tog jag halv tre bussen hem, nu är jag hemma. Halvsjuk, och saknar.

Kommentarer
Postat av: Jill

Oh Nooo.. va hände raa? bröt han benet?

Pusspå dej :)

2008-09-22 @ 17:33:50
Postat av: /J

vad gor man inte for sina vanner! ;)

2008-09-30 @ 21:24:03
URL: http://jossan1989.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0