Kvällen ikväll

Jadu, den slutade väldigt bra :-)
Pratade med Jossan ganska länge & så.
Bestämde att hon skulle med mig hem på onsdag.
Helmys, får hon träffa nya hästen och hunden.
Och så får vi prata massor, behövligt och bra! Jag har saknat!
Imorgon ska jag träffa mia i norrtälje vid halv nio.
Då ska vi äta frukost på donken, vi fyra.
Alltså, mia, jag och hundarna stella & beileys! :-)
Sen blire möta Carro och åka mot Gottröra och kolla
på hennes häst, som en liten utflykt. Skönt.
Tillbaka till Norrtälje, in och prata om ett jobb.
Hem och rida, sen hämtar Fredrik mig straxt efter åtta
så drar vi hem till honom och tar det lugnt.
Sååååå skönt, nu behöver jag ett jobb bara. Suck.

Godnatt på er alla.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0