Jag har total bloggtorka!

Just nu försöker jag inte sitta vid datan så mycket. Och det funkar!
Jag jobbar, håller på med hästen och är med min älskling.
Mycket mer hinns inte med. Förhoppningsvis från och med måndag
börjar jag jobba 40 timmar i veckan, skööööönt. Äntligen säger det lite
klirr i kassan... behövs verkligen!!!! :-) I morse var jag upp tidigt.
Åkte halv sju bussen till skolan, var där ett tag & fixade, sen tog jag bussen
till Norrtälje. In på pappas jobb, hämta mina jobbkläder... sen bussen mot
Stockholm. Jobbade min eftermiddag... sen satt o fikade i personalrummet
i tre timmar i väntan på personalmötet. Vi gick o åt pizza sen diskuterade
terminen hur den skulle se ut. Efter det delade vi upp oss gruppvis, så vi
i treårsgruppen Galaxen gick på eget håll och planerade & fixade lite.
Var klara straxt efter 20 ikväll & då gick jag till bussen och åkte hem.
Är döööötrött nu. Men ska upp halv åtta & rida, sen blir det jobb igen.
Puss & godnatt på er.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0