Idag är det äntligen Fredag!

Äntligen! Jag somnade faktiskt i tid igår... helt otroligt.
Innan klockan tio tror jag att jag somnade, känner mig utvilad
och vaknade faktiskt när min älskling morgon smsade mig straxt efter 4 imorse.
Han åker nämligen till sitt jobb då, så jag har varit vaken sen dess.
Idag blir det till att åka in till Norrtälje och söka lite jobb tänkte jag.
Måste verkligen ha något nu, iiiinga pengar :-( Samt en praktikplats.
Vart ska man söka?! Hjäääälp.... men men.
Sen ska Fredrik hämta upp mig i Norrtälje så åker vi hem till honom.
Kanske blir det till och dricka några öl ikväll för ovanlighetens skull?
Vi får se, vi får se.... :-)

Ha en bra dag alla! Puss & kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0