=)

Igår hade jag möte med min mentor & mamma.
Gick jättebra.. så imorgon ska jag leta praktikplats!
Sen åkte vi och hämtade Jossan, superkul att träffa henne efter
alla dessa veckor hon bott borta... :-)
Vi tog en kopp kaffe och snackade lite skiiit, sen gick vi en promenix
med Silfri och Baileys, hihi... hon uppskattade att promenera i
det vackra svenska landskapet, hihi.. men det är ju fint ute nu så!
Fredrik hämtade oss vid halv 5 och skjutsade hem Jossan.
Åkte hem till honom, åt gott och myspysade framför Tvn till Idol.
Kalasmys... en kanononsdag. Tjingeling!

Kommentarer
Postat av: Sussie [ Bloggdesigner & Frisörtips ]

Jo världen är skit liten :P Men sen så var jag ju en sådan norrtälje-wannabe som mindre ;D haha! Hade verkligen koll på många .

Jora, asså salongen jag fått jobb på är lite läskig. Det är kameraöverakning överallt och det är typ bara drop-in. Så det är in-klipp-ut.. Inte så mycket stamkunder och lixom gemenskap.

Vilket jag helst vill jobba med. Men det här är en början :) Sen funderar jag starkt på att plugga till nagelspeciallist efter vintern. Verkar vara en rolig utbildning som man kan varva med frisörsyrket :)

Men molton brown funkade bra till permanenten :) Så nu är frågan om man vågar fråga på nya salongen om man får låna till gesällen eller om man ska gå och köpa egna, för dom är liite läskiga dom som äger stället :P

2008-09-04 @ 10:59:13
URL: http://sussie.blogg.se/
Postat av: Sussie [ Bloggdesigner & Frisörtips ]

Det är Walléns i täby centrum. Klart dom är snälla där :) Fast dom har sjukt många anställda och många som bara jobbar någon dag i veckan och så.. Ingen såndär mysig samanhållning på salongen lixom. Vilket är lite tråkigt.

Så första dagen var det massa nya människor, och sen andra dagen jag provjobba var det typ en hel drös nya personer :P

Men jag kommer bara jobba fre-lör nu till en början innan gesällen. Sen är det väl bara och se om jag stannar eller itne :)

Ska prata lön och pappersarbete på lördag :P

2008-09-04 @ 13:23:42
URL: http://sussie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0