Datarensning ;-)

Sorry alla mina kära vänner, jag rensade en gammal data ;-)


Jag & Jillan


Snygga Jillan


Malin & Jag... hahaha, i nian? :-)


Erik, jag & Misan


Lisa, Malin & Elin i nian


Jag i augusti 06... haha med nospiercing!


Mia -05 :-)


Jag & Jillans finger på tjejkväll.....


Mia & Jesen -05


Vilse?


Puss baby!


Lisa i åttan eller nian? ;-) Hey bejb!


Feeeeeest...


Hahaha men gud så liten jag såg ut! :O Januari - 07


Jossan på klassresan i ettan på Hotell & restaurang


Lisa & Sara på klassresa i nian... =)


Lina & Lisa på....... DARINKONSERTEN ;-D Hahahahahaha......


Jill & Sussi @ mobeeeergs...


Jag & Erik


Jag & Jonas efter Fall out boy konsert


Mia & Robert efter Fall out boy konserten... ;-D


Jag, Jonas & Misan


Mia på Billy talent



Billy Talent konserten


Jag & Jossan nyår 2005


Becca på nyår 05


Becca & Jossan på nyår 05... :-) Sööööta!

Och gamla webcambilder hittade jag på mig oxo ;-) haha!









Ojoj, vad jag skrattar! :D

Kommentarer
Postat av: Malin

åå jäklarns vilka gamla bilder :D hahaha! kul!

2008-09-21 @ 19:24:40
URL: http://moggi.blogg.se/
Postat av: /J

Jävlar vad gamla bilder!! shit hur man det ut!! haha ..

2008-09-23 @ 11:08:01
Postat av: Mia

Jag evt inte hur du lyckas, men du väljer alltid ut dom fulaste bilderna på mig, så nu när jag bröjar blogga igen, så är hämden ljuv söta lilla du! xoxo

2008-09-23 @ 15:56:32
Postat av: Sara

Hejdu!

hoppas allt är bra med dig!

Såg en bild på en kompis till mig, Pontus, känner du honom? :P

Kraam

2008-09-29 @ 19:03:05
URL: http://www.glife.se/SaraGyllensten

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0