Dålig update, jag vet!

Okej, förlåt. Är världens sämsta på update. Iblaaaand....
Nästan hela fredagkvällen spenderade jag hemma,
då jag inte hade någon skjuts in till city! :-) Sen helt plötsligt stod
Sophia på min min trapp.Wihooo.. åkte in till norrtälje. Först hem
till henne & fixa lite o så.Sen tog vi en rask promenix till mobergs.
Har ju inte varit ute sen hon o jag vardär sist... i maaaaj! :O . Duktiga-Linn.
Trevlig kväll, helt klart. Några glas för mkt dock. Min älskade man kom dit
nån gång senare under kvällen o stannade en stund, senåkte vi hem :)
Lördagen spenderades i sängen. Mysmysmys. Sen åkte vi hem till mig,
men innan dess handlade vi massa mumsigt på coop. Väl hemma tog
han hundarna och jag red ut Silfri på en promenad. Jag ääääääääälskar
hösten! Alla underbara lööööv! Hihi, happyface! Kröp ner i soffan med tända
ljus och kollade svensson svensson & alla andra program som gick.
Sen förflyttade vi oss ner till mitt lilla hus och låg o kollade på "Wedding Daze" :)
Imorse drog Fredrik vid halv tolv då han skulle ha match och sånt.
Men han hämtar mig igen halv 5... hihi. Så såg min helg ut!

Imorgon blir det jobb. Och nu äter jag köttbullar & ska snart ut och rida.
Tjingeliiiing! :-)


Kommentarer
Postat av: Sussie [ Bloggdesigner & Frisörtips ]

Det finns ju data med bokningar och hela den grejen :) Så visst kan jag ta bokningar. Fast det är nästan skönare med nummerlapps systemet som dom har, för då trycker man bara fram nästa kund + att man inte behöver oroasig om det tar lite längre tid med en kund en en annan. Som det lätt kan bli när man har kunder bokade efter varandra. Då kan ju hela dagen lätt bli fel :p

2008-09-14 @ 15:50:05
URL: http://sussie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0