Älskade Fredag!

Jag verkligen ÄLSKAR fredagar. Dom är såååå härliga.
Har laddat ner några filmer som jag och mitt hjärta ska se ikväll.
Blir bara mys för hela slanten ikväll.... :-)
Just nu ligger jag i soffan, tryckt i mig alvedon & pressar musik.
Ska snart ner och leta efter Ozzy's gamla tröjor(!!!) som vi tänkte
att lilla Baileys kunde få ärva, han börjar frysa på kvällen så nått
behöver han på kroppen... Hehe. Sen ska mamma, jag & Jennie
iväg och kolla på en pålle :-) Osså väntar jag på min älskling som
kommer någongång framåt kvällen. Häääääärligt.
Vädret är underbart förresten, funderar på att klä på mig MASSOR av
kläder och gå ut och rida, Silfri måste ju göra nått fastän jag har feber ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0