Musen...?

Skulle du få för dig att nångång känna dig lite sadface...
...Kan du kolla på dessa hippa bilder ;) Jag lovar att du smilar
i dina smilband då! Tjolahej på dej tjej!


















Kommer du kanske ihåg.......

* tre ögonfransar?
* fjortiZzzZZ....?
* alla åkturer på märta?
* fotografier med moppehjälmar i träd?
* att du snodde alla mina pojkdrömmar? ;)
* hur arg du jämt var på mig när jag skolkade?
* skita i det blåa skåper?
* rida vilse i harka skogen är läskigt?
* tjejkvällar med cocacola i skebooo?
* ensamma somrar & nattbad hemma hos mig?
* makaroner?
* lugna favoriter & ingen sömn på hela natten?
* salsafestivalerna?
* gotland sommaren 2004....?
* okå och "hey hey mickey"... dansen?
* alla bilåkarkvällar/nätter?
* mobööörgs?
* span efter grabs från min balkong? ;)
* hemmafester?
* när du brukade spänna ögona i mig & skälla när jag busat?
* alla tokiga fester i lägenheten?
* konserterna.... allt från marmelad orkestern, gyllene tider,
   tomas ledin, billy talent... fall out boy?

Muuuus, minns du? :-) hihi. <3

Kommentarer
Postat av: Mus

Hahahahaaha, du har rätt, det fick mej att garva rätt reält! hahah :) TACK!! <3

2008-10-17 @ 12:17:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0