Tjingeling!

Jag sov, - tills nu! Duktigt....
Kanske febern som vill att jag ska sova så länge.
För det gör jag aldrig annars, segt!

Usch, låg och tänkte lite igår innan jag somnade.
Jag blir så fruktansvärt trött på mig själv.
För jag hade "det där", en lägenhet med massor av
möjligheter och två små bebisar. Som jag älskade!
Först och främst saknar jag mina kissemissar.
Till och med Aska's parningsläten saknar jag.
Och Rambo's lekande med ALLT, JÄMT! Dom var ju
så underbar.... när dem sov ;) Mina småtussar....



Och lägenheten? Den såg FÖRJÄVLIG ut. GRÄSLIGA färger och allmänt
skabbig, men vadå, den var MIN!! Och det fanns massor att göra med den
om man hade lite ork och lite pengar över. Här nedan finns bilder på den
(observera inga gardiner i vardagsrum/köket, eller lister.... det kom upp senare).
Jag saknar mitt egna. Där jag gjorde vad fasiken jag ville, och när jag ville.
Men pga, min jävla lathet flyttade jag hem. För att jag inte ORKADE ta tag i mitt
liv, och hitta tex ett vettigt jobb. Men helt ärligt trodde jag inte att jag skulle sakna
min skabblya. Nu har jag finurlat lite. Och pappa vill ju inte hyra ut den till mig
igen, för att hyresgästerna som bor där nu tydligen är underbara.
Men kontraktet deras går ut 1:a april (den dagen jag flyttade ut) och om jag skärper
mig nu, visar mina framfötter här hemma, så kanske.... kanske.... jag får tillbaka
den. Vilket jag verkligen hoppas på! Jag vill vill vill..... för då ska jag fixa fram
lite pengar och renovera den. Så den är precis som jag vill ha den.
För det är ju trots allt mitt hem, det är JAG som valt den och budat på den.
Det är klart att jag ska bo i den då. Jag ska visa pappa!
För inte tänker jag hyra något av någon annan.... så har vi i familjen en lya som jag
kan ta, och göra hur jag vill med, nej nej. Det här ska jag fixa! :)

Hoppas, hoppas, hoppas....








Har ingen bild på sovrummet, skumt! Har letat, men utan resultat. Skumt :)


Aja, nu ska jag ner till min stuga här hemma. Städa lite. Packa ihop grejer
som man inte ska ha i flyttkartonger osv... Så det ser snyggt ut. Och farsgubben
blir glad... ;) Hehe... Ska trycka i mig en alvedon nu. Hoppas ni får en bra dag!


Förresten, jag har ganska många besökare varje dag, men hallå!
Ni kommenterar ju ingenting, kom igen... visa vilka ni är!


Puss // Linn


Fredrik, älskling. Jag saknar dig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0