Sjukt jävla bra!

Har varit en sååån härlig helg!

I fredags var jag och Fredrik i Kista centrum efter mitt jobb och
handlade lite och kollade i affärer, samt åt jättejätte god mat!
Bara myspysade och strosade runt.
Vi skulle ha sett Stepbrothers på bio oxo, men båda två var
verkligen jättetrötta! Så vi åkte hem till Fredrik ett tag och
kollade på idol, sedan for vi och handlade på flygis och
åkte hem till mig och fortsatte myspysa!

Lördagen var seg, vi sov ända till halv tre nästan.
Och låg o drog oss i sängen och kollade vänneravsnitt.
Sedan red jag en stund på volten, barbacka faktiskt!
Fredrik var så snäll och höll i mig, så inte Silfri skulle
slänga av mig ;) Men det gick kalas!
Åkte hem till Freddan och tog det lugnt. Kollade tv, åt massa
chips och dipp... och softade. Mysluuugn kväll!

Idag, söndag. Min deppdag. Hatar söndagar.
Men, vi gick upp vid halv två och åkte in till Norrtälje.
Beställde mat på Kina restaurangen och tog med oss hem till
mig, åt... svullade tills vi nästan sprack! MYMS!!!
Cola och bulle efter... herregud, jag får leva på luft i veckan! :)
Fredrik åkte hem (SNYFT!!!!) och jag red ut en sväng på Silver
i mörkret, med massa reflexer förstås! :D

Nu sitter jag bara och saknar och tänker på hur mycket jag
skrattat och gosat i helgen, helt underbart! Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0