Segt

Igår var det jobb, sen åkte jag till Jillan i Norrtälje.
Köpte med mig en varsin tjockisbulle till oss, mumma.
Fikade lite på Salongen och snacka skit. Sen fixade hon
mitt hår, rättade till förlängningen, tonade och klippte lite.
Så nu känns det typ som vanligt! :) Haha, tack!
Mötte upp Fredrik (MY LOOOVE!) vid OkQ8 och åkte hem till mig.
Jag var vrålhungrig och ställde mig och gjorde korvgryta till mig själv.
Haha, duktigt. Kollade lite på tv, sen vid halv nio duschade vi
och kröp i säng, somnade innan 22 tror jag. SKÖNT.
Hoppades på att vara utvilad idag, men icke då.
Dock är det en dag närmre helg nu, woooonderful!
Nu ska jag få skjuts in med farsgybben till Norrtälje.

Hoppas ni får en bra dag! // Linn

Kommentarer
Postat av: Jill

Hahah.. korvgryta!! :D Trevligt att träffa dej igår Pullan! :D Puss

2008-10-29 @ 09:54:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0