Segt & kyligt!

Kallt kallt kallt... :-)

Hade föräldrarmöte på jobbet igår, var hyperdyper skitnervös.
Men det var ingen fara, klämde dock i mig cirka 7 bullar, tjoooockis!
Var i norrtälje vid halv tio och gick till Fredrik som satt hemma hos Johan.
Satt där ett tag, och sedan åkte vi hemåt.

Upp o jobba idag, var sjukt trött.
Eller har varit det hela dagen. Tur att alla söta (hehe) små barn kommer
med små små kommentarer, ord, eller uttryck som kan förgylla ens dag.
Vill bara att det ska bli helg nu! :-) Så jag och älsk kan krypa upp o mysa
i soffan och sova ut, o ... bara relaxa ;)

Snart är det Bonde söker fru, ska äta lite lasange till det tänkte jag.
Sen skulle jag fanimej behöva sova. Ska upp i tid imorn igen,
sen är det nämligen personalmöte på kvällen, så jag blir sen! Illa.

Aja, ska hitta på något annat nu. Puss o kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0