Seg kväll

Segt, segt, segt.
Dessutom har jag jordens hicka. Hoppar liksom.
Hur kul är det? Njeeee... Msnar lite grann & väntar på
att Fredrik ska ringa någon gång, r i n g nån gång då!
Annars har kvällen varit lugn. Legat & kollat tv.
Spelat lite the sims 2, förlåt, jag är nerdig haha!
Men jag tröttnar ALLTID efter att jag precis byggt ett hus.
Så då stänger jag av spelet och internetar istället.
Var nyss ut och sa godnatt till min häst. Han var så söt så.
Man ska väl sova kanske så man börjar känna sig som
en hurtbulle igen, kan verkligen behövas! :-)

Och jag måste säga förlåt till Fredrik angående mitt humör.
Förstår inte vart mina humörsvängningar kommer ifrån?! :-)
Haha, jag loooovar att jag ska bli bättre. För det är du värd!

Ha det guld! Puss & kram


[Mus & Lus, always and forever]

Kommentarer
Postat av: Sussie [ Bloggdesigner & Frisörtips ]

the sims 2 for life!

2008-10-16 @ 23:35:06
URL: http://sussie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0