Lördagkväll!

Det är lördag kväll & fotboll på Tvn, så pappa & älskling
sitter i soffan och rååååååååglor på Tv'n. Så, ja :-) haha.
Jag håller på och testar och göra världens godaste efterrätt.
Vet ni vilken den är? - Creme Brulé. Den är himelsk god
att få på restaurang och den bara smälter i munnen.
Får se om min blir lika god ;-) Tror inte det, men men! Haha.
Sen ska jag krypa upp i soffan & pussas med min fotbollsintresserade
man, bara för att han är så söööööt så :-) Igår när jag mötte
honom hade han köpt mina favorit chips (räfflade med ostsmak) och
min favorit dipp (orginal dippen, MUMS!!!) och min favvisdricka....
passionsfrukt! Myms myms myms... PLUS... att han hade köpt blommor!
Min underbara sötis, hihihi.... :-) Aja, hoppas ni har det bra.
Nu ska jag fortsätta med mitt kockande i köket.


Kommentarer
Postat av: Sandra

Hej gumman! Nej men vad roligt att du läser :D Trodde inte att någon hade hittat till min blogg ännu :)

jaa det gjorde hon :) massa skor köpte dom :)

Din blogg är riktigt bra, måste lära mig lite banners eller va de heter och design, lite avancerat för mig :) Puss

2008-10-12 @ 18:43:26
URL: http://darliiing.blogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0