Jag ska skämma bort mig själv.

Imorgon får jag skämma bort mig själv.
För då kommer nämligen mitt finfina löshår!
Har otrolig hårpanik.... inte färgat håret på.... 8 veckor kanske?
Dvs.... 2 cm utväxt och äckligt kort hår. Men det ska det bli ändring på!
Har beställt klipp & färg hos Jillan, får kanske boka om till en närmare
tid ;-) Vet inte om jag pallar vänta till den 28:e.... ;P Ska prata med henne
om det... hehe, osså ska jag sätta i mitt tejphår på mig själv!
Spännande hur det går. Åh jag vill ha det nu! :-) Men det kommer ju imorn.
Lycka för hela slanten! I like... :-)



Linn (L) Löshår, så är det bara ^^,


Kommentarer
Postat av: Malin

Tjena :D jobbade med din design igår. Men jag vet ju inte riktigt vad du vill ha och så.. men du kan kika på http://mrror.blogg.se/index.html. Tycker du inte om den så lottar jag ut den till någon annan bara :) eller om du vill ändra något, ja.. då säger du bara till!

2008-10-16 @ 09:53:16
URL: http://moggi.blogg.se/
Postat av: Jill

Du får ändra tid om du vill juuuu!! :D Ska bli sååå kul när du kommer.. hhihi.. <3

2008-10-17 @ 17:28:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0