Jag hatar att lämna dig!

Det absolut värsta är att lämna min Fredrik..
Känns så otroligt jobbigt :/ . Som någon dålig
slutscen i någon dålig film som man gråter till.
Hade så mysig kväll, fet mat (ska inte äta på länge
länge igen!!) och en helt underbar pojkvän som
bara låg och höll om en och pussade mig i nacken.
Och bara mysgosade. Men, klockan blev mycket.
Och han fick åka hem, min prins. Min man! :(
Man står där och pussas och kramas och vill inte släppa
taget... vill aldrig behöva lämna dig! Åh vad jag längtar
tills vi bor ihop, jag längtar tills jag kommer hem till dig
varenda dag! Och att vi inte behöver skiljas åt...
Nu sitter jag och deppar. Dricker iskall cola och bara lyssnar
musik, imorn är det jobb. Och har ingenting att längta till efter.
Jo! Förresten, ska ju till Jill 16.30... det ska bli skoj.
Och kanske älskling kommer förbi också. Så får man en puss.
Puss och fint hår... samt en god vän (Jiiillis pillis) är såå bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0