Hej hej hallå!

Måste först och främst säga TACK älskling för helgen!
Den har varit heeelt underbar....

Red Silfri igår e.m ... han har lärt sig galoppera!
Nu är han en SNABB häst, herreguuuuuud.
När jag satt och red honom på volten fick jag avbryta,
hoppa av och löslongera honom emellan, så han fick
bocka, sparka bakut och bara galoppera runt! Haha!
Samma sak herrom dagen när jag red honom ute.
I en uppförsbacke fick han för sig att tokgaloppera!!
Söt han är.... :D Haha! Min lilla Silver!

Idag har jag jobbat, har gått finafisken.
Efter jobbet så drog jag och hälsade på Sandra på hennes
jobb och sa hejsansvejsan, precis när jag stod där med henne
så fick hon svar att hon fick eget boende, TUSEN GÅNGER GRATTIS!!

Hihi, hemma nu. Seg, trött och ska lägga mig och kolla Tv.
Och Ikea katalogen, och lite hööks kanske ;) Haha.

Puss o kram


Kommentarer
Postat av: Anonym

Tack tack tack sååå mycket:D Vi får höras angående fredagen då!:D Pusss

2008-10-20 @ 19:53:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0