Fikat & personalmöte

Min dag har varit bra! Lång, men bra :)
Jobbat fram till klockan 15, gick från jobbet.
Mötte Sussie vid fotbollsplanen så gick vi till
Näsbypark Centrum. Satte oss & tog en fika.
Grejen är, att Sussie och jag aldrig träffats ensamma
förut :) Har bara träffats några gånger på fest och så.
När vi hade pojkvänner i samma kompisgäng!
Men det var superkul att träffas och prata skit.
Vi hade ju endå en del gemensamt och det blev inte
en enda tyst stund, det är alltid kul! :)
Var ju ett tag sen man hängde med det "gamla gänget"
så det var skoj och snacka gamla minnen typ.
Jättekul! Sen, hahaha.... kom det fram två alkisar när vi
satt och svullade. Den första frågade typ om han fick
smaka våra tårtbitar... Vi ba WOOOOOT... och garvade
bara. Haha, sen dröjde det en stund. Så kom det en till.
Han kollade typ på Sussie's flätor och kommenterade att
dem var fina, och sen på min och sa samma sak.
Sen kollade han på Sussie och sa "snyggt med stora pattar oxo!"
Då DOG vi av skratt, vad säger man då liksom?! HAHA...
Sen försvann han några meter bort och kom tillbaka med
en varsin röd ros åt oss.... hahahahaha... Kul i alla fall.
Även fast det är otäckt med alkisgubbar, tuuur att det var
mitt på dagen i alla fall :) Sen gick jag tillbaka till jobbet.
Hade personalmöte och åkte hem därefter.

Nu sitter jag här & hoppas på att älskling kommer förbi ikväll.
Imorn blir det jobb, sen Kista centrum och shoppa, sen efter det
blir det Bio, ska se Stepbrothers... MYS!!! :)


Kommentarer
Postat av: Sussie [ Bloggdesigner & Frisörtips ]

hahah! :D

Fan vad skönt :)

2008-10-23 @ 20:57:17
URL: http://sussie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0