Du är så vacker!



Fredrik, min älskade. Min dröm. Du är allt jag kan önska mig.
Jag blir helt pirrig i kroppen bara av att tänka på dig, eller oss.
Och varje gång vi ska ses blir jag helt tokig i kroppen.
Det känns verkligen helt fantastiskt...
Tillbringa all min lediga tid med dig. Vara med dig. I din närhet.
Det är det bästa. Och hos dig kan jag stanna för alltid.
Jag behöver inget annat, jag har allt jag kan önska mig.
Ser en framtid med dig. En vacker dag :-)
Älskling, åhh.. det finns inga ord för all den kärlek jag känner.
Det finns inget mer underbart än oss... <3

Puss & kram!

Kommentarer
Postat av: Malin

Jo självklart :D haha! Bara att skicka de bilderna du vill ha i headern.. + de bilderna du vill ha på sidan i menyn :D så ska jag nog kunna fixa ihop något.

2008-10-14 @ 11:13:43
URL: http://moggi.blogg.se/
Postat av: Fredrik

Älskliiiiiing du gör mig rörd :)

Jag vill förklara på ett bra sätt hur jag känner med.. men jag tror jag inte kan beskriva min kärlek till dig med ord.. det bästa sättet att beskriva det på är Underbar,trogen och älskar!

2008-10-16 @ 11:17:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0