Blä!

Sov till kvart över ett idag..... KVART ÖVER ETT = 13:16....
Hjälp? Vad är det med mig? Känner mig dock fortfarande hängig.
Ska krypa ner i soffan nu och kolla på några gamla repriser.
Och vänta på Fredrik, och när han kommer ska vi göra mysmiddag.
Och sen bara tillbringa hela kvällen, nerbäddade i sofforna och
kolla på idol, fredag hela veckan & så. Kalas. Finns inte ork för
något annat. Hoppas ni är piggare än mig :)

// Linn

Btw, pannacottan jag gjorde igår smakade rumpa. FYFASIKEN säger jag bara.
Man lär sig av sina misstag ;) Och nästa gång blir den säkert god!

Kommentarer
Postat av: erica

du är utmanad tjejen!

läs min blogg :)

kram

2008-10-31 @ 21:16:19
URL: http://icatrasan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0