Wääiii... tisdag...

- uuuääk ännu en dag.
idag är mitt humör bottencrap.
tycker att fredrik o jag går o lägger oss i tid,
men endå känner jag mig såååå trött när jag vaknar.
Vill vakna pigg, hur gör man?
Nu väntar jag på att dra till bussen, den kommer 05.55.. så.
Såg att det visst var snart, så nu blev det lite bråttom. Men men.
Måste hitta nån reflex oxo, bussarna verkar inte se när jag står
och råblinkar med en ficklampa, suck... dem bara surar.

Idag ska alla hålla tummarna för min älskling! Så ni vet :-)
Det kommer gå så bra beeejbi. Hihi, lycka till. Älskar dig!

Nej, om man ska röra på fläsket nu, ut i kylan med mig bara.
Puss & kram på er alla.


Kommentarer
Postat av: Sussie [ Bloggdesigner & Frisörtips ]

"Måste hitta nån reflex oxo, bussarna verkar inte se när jag står

och råblinkar med en ficklampa, suck... dem bara surar. " Du bor verkligen på landet ;D haha! :)

Fast jag trodde inte att det var så farligt ute vid vreta :P

2008-11-18 @ 10:56:55
URL: http://sussie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0