Vet ni?

Ibland HATAR Fredrik mig.
Typ mest av allt i hela världen.
Som när jag vill att han ska vara vaken
klockan nio på morgonen.
Då är jag inte så populär, men det skiter jag i.
För han blir glad sen på mig.


Förresten, bara för att han låg och sov.
Och jag var typ jättejätte pigg så låg jag
och kollade på "Ps. I love you".....
Jag är en OERHÖRT känslig männsika.
Och jag STORBÖLADE.... genom HELA
filmen. Fredrik höll på att strypa mig.
Jag vet inte om det var bra, jo det var den...
Men konstig, sorglig och romantisk.
O fyfasiken vad jag grät. USCH!!!!!



Nu ska vi gå ut och hålla på med Silfri i solskenet! :)
Och ta hundarna på en promenad. Baileys har fått en ny höstjacka ;)

Puss // Linn

Kommentarer
Postat av: Jennifer

Haha, nemen. Då antar jag utmaningen då :D

2008-11-01 @ 21:20:24
URL: http://bunnytrash.blogg.se/
Postat av: DrKotte

Väldigt känslig människa, onekligen!!! ;D



//Din kollega som är en väldigt sadistisk männsika

2008-11-02 @ 06:55:25
URL: http://onkeltuca.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0