Utmaning!

Jag blev utmanad av Erica :)

Regler :

Länka den som har utmanat dig och sätt in dessa regler på din blogg
Berätta 7 saker om dig själv både alldagliga och knäppa
Utmana 7 stycken i slutet av detta inlägg genom att nämna deras namn och länka till dem.
Låt dem få veta att de har blivit utmanade genom att lämna en kommentar hos dem


7 saker om mig!

- Jag är inte ett dugg hästintresserad om jag inte får hålla på med Islandshästar.
  (Andra hästar I don't like)

- Jag är sjukt blyg.

- Jag har testat på de flesta sporter, men inte fastnat för någon.

- Jag har svårt att sitta still vid tillfällen där man verkligen måste göra det.

- Jag fryser JÄMT (den här årstiden bor jag i långkarlsonger, sockor & mössa...)

- Jag hatar sommaren och älskar vintern.

- Jag är sjukt beroende av löshår, får väldigt ofta hårpanik.
 

Och nu ska jag utmana 7 nya
Mia
Sussie
Jennifer
Malin
Sandra
Jossan
Sara


Kommentarer
Postat av: Malin

Åh vad kul!! :D då gör jag ett inlägg om detta i morgon hihih.

2008-11-01 @ 21:08:14
URL: http://moggi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0