Hey vintern!

Bilder från helgen :-)





På väg från Svanberga hem till ännu mer landet.



Jag åker pulka, lite för stor är jag kanske. Men vad gör det?



Snöööööö...



Brodir



Silfri har busat



Fredrik slängde mig upp-o-ner & rakt ner i snön....



Pigge & Kajsa



Silfri's frysta ögonbryn.. höhö.



Fredrik pussas med våran bebis



Mys!



Min stallpojke & våran bebis Silfri



Pigge är lite tjock....



Silver!



Silfri står o spanar på fredrik ;P



Fredrik & korven pussas.



Korven & Ozzy i snön.



Min snygging & korven myspyser i kökssoffan.




Mamma hade köpt en massagedyna, så vi slapp massera varandra ;)
Fick turas om att sitta på den där & kolla tv - sååå skönt.

* * *

Idag är det inte så här lite snö.
Idag är det nämligen typ tredubbelt.
Lilla Kajsa med hennes korta ben kunde inte gå i hagen.
Hon har fått stått stilla hela dagen. Stackars liten.

* * *

Nu ska familjen äta spagetti & köttfärssås
och jag ska krypa ner i soffan & äta o kolla vänner.
Sen blir det nog snart sängen. Mår pyton!
Ska börja äta mitt penicillin oxo, bra grejjer det där.


Pyss!

Kommentarer
Postat av: Martina

Åhh villka mysiga vinter bilder!! :)

2008-11-25 @ 17:18:46
URL: http://mmjs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0