Usch säger jag bara

Okej, jag älskar snö.

Men ska det vara så här mycket snö ska det fanimej vara
en bra helgdag, en dag när man inte ska ut och åka eller
göra något någonstans. Utan bara vara hemma o ta det lugnt
eller typ... göra uteaktiviteter. Men nej nej nej. Nu kom det en
måndag - usch usch usch. Vaknade tio i fyra när Fredrik skulle
upp och åka till jobbet. Hade legat o svettats o frysit om varannat
och hade ont i hela jävla ansiktet, pannben, kinder, öron, tänder.. allt.
Så jävla läskigt. Tänkte direkt att det var bihåleinflammation,
vilket jag har en förmåga att få så här års. Sjukskrev mig från jobbet,
tog alvedon o somna om. Sen kom Fredrik tillbaka, han fick inte loss
sin bil! Det var snökaos!!! Vi somnade om igen. Sen visade det sig
i alla fall att jag inte hade kunnat komma till jobbet, då alla norrtälje
bussar var inställda. Helt stört. Dagen ägnade vi åt att vara i soffan.
Och kolla alla gamla repriser, ellen's show och Oprah.
Jag har inte lika ont i ansiktet nu, så det kanske inte är det iaf.
Men en riktig jäääävla brakförkylning är det iaf.... Min storebror kom och
hämtade mig ute i Svanberga och vi slirade in mot Norrtälje.
Så nu sitter jag på pappas jobb och ska åka hemåt snart.
Hem o lägga mig i soffan, käka piller och kolla Tv.. för annat orkar jag inte.
Fyfan för att må kasst. Det är värsta feelingen.
Och andra värsta feelingen är att jag ska sova utan Fredrik.
- Första gången utan honom på över tre veckor... Jag vill inte!!!!



Och när jag kommer hem ska jag lägga in bilder, I promise ;-)

Kommentarer
Postat av: Malin

stackare :D du verkar var sjuk jämt.. krya på dig nu!

2008-11-24 @ 18:49:31
URL: http://moggi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0