Två avklarade!

Yessss....

Efter många timmars letande på nätet så är äntligen
mamma & pappa's julklappar klara :-)
Och jag är riktigt nöjd faktiskt....

Hihi, nu är det bara resten kvar, men det
blir en annan dag. För nu ska jag äta nånting,
ta den där medicinen så jag kan andas igen
och lägga mig i soffan framför tv'n.
Det blir desperate housewifes och bara slappa.




Känns knäppt att vara ifrån Fredrik.
Jobbigt när båda vi är sjuka på olika håll.
Vill kramas!!! Hoppas vi är bättre framåt helgen... älskar dig bejb.

Kommentarer
Postat av: Malin

Jo jag kan tänka mig det :P du skriver ju rätt ofta att du är sjuk och så. Kan inte vara bra.

Och jo vi är ju friska, just nu iaf. Har nog inte varit ordentligt sjuk sedan den rediga förkylningen jag fick dagarna efter studenten =) så jag har nog haft tur.



Och jag tror att Jocke flyttar ner nu i helgen. Jag kommer nog att flytta typ efter nyår någon gång, skulle jag tro =)



Och klart jag kan piffa till din design lite ;) ska fixa min också sen. Man måste ju pynta till det lite nu såhär i juletider..

2008-11-25 @ 22:46:00
URL: http://moggi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0