Tålamodsprövning

Idag höll mitt tålamod att totalt spricka.
Hej & hå vad man får hålla ordning på munnen ibland.
Speciellt när man jobbar med barn.
Och speciellt när det är eftermiddag och de vägrar
att klä på sig och sitter bara och gråter. Hysteriskt...
Jag har aldrig varit vidare psykoligisk, men jag försöker.
Men när man inte får nå gensvar alls och de står som
ZzzZZzzzombies och säger "aaaa KAAAAN innnte......"
Fast jag vet att dem kan, och vägrar att samarbeta.
Då... då.... då.... andas jag och fortsätter. Så gott jag kan :-)
Hahaha, jag måste vara världens sämsta dagisfröken.
Men jag gillar endå att vara det. För ofta är dem söta ;-)

Nu är jag iaf på pappas jobb, väntar på att få åka hem.
Och väntar på att min bejb ska ringa. Härligt.
Myskväll igen. Jag älskar't! 

Imorn är det onsdag, en dag närmre helg. Wonderful!


Puss på er alla!

Kommentarer
Postat av: Sussie [ Bloggdesigner & Frisörtips ]

Kan du inte oxå fixa fram en massa pengar och gå med mig till januari då? :)

Det är mest i januari-feb-mars sen är det typ kanske 2 dagar på hela månaden man måste vara där, och då kan du kanske jobba på dagiset? :)

2008-11-11 @ 17:32:02
URL: http://sussie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0