Så var helgen sluuuut.....

Helgen har gått fort igeeeeeen.... :)
I fredags efter jobbet åkte vi in på Idolinspelningen i Stockholm.
Spännande.... haha, självklart var vi ute i sista stund och kom in
sisådär 10 min innan tvsändning och våra platser var tagna!!
Så vi fick stå med allt viktigt folk vid sidan av och kolla, haha.
Så det var Fredrik & jag, folk som jobbade och några kända folk.
Men det var superskoj iaf! Jättehäftigt att se dem live, alla var superbra!
Över förväntan faktiskt! :) Åkte hem innan utröstningen för vi var trötta.
Supermysig kväll med världens bästa pojkvän helt enkelt.

Lördagen sov vi ut, SKÖNT... :)
Sen åkte vi hem till mig. Hade tänkt att rida men orkade inte.
Så vi longerade Silver..... han var såååååå busig, helt GALEN :) Jättesöt!
Han stegrade, bockade och rivstartade om varannat. Skojj... haha.

Vi spelade rockband i några timmar, åt middag osv....
Sen utmanade vi min familj i det... jag dog av skratt.
Fast roligast var ändå när mamma skulle spela trummor och pappa sjunga.
Det gick väl såååådär, inte för att jag var bra på trummor, oohhh nej.
Men mamsen var sämre. HAHA... Somnade sent och sov ännu längre!

Tog en barbacka promenad på Silfri, Fredrik fick gå bredvid så han kan ta
emot mig om jag ramlar av, min balans är inte den bästa just nu ;)
Men det gick bra, Silver har blivit såååå himla bra! Jag älskar den hästen!

Nu är vi i Svanberga hos Fredrik, ätit god mat & efterrätt.
Fredrik, hans siss och deras papi spelar rockband :) Jag sitter här och nördar.



Måndag imorn... inte lika roande. Puss & kram

Kommentarer
Postat av: Mia

Godkväll muntergöken! :)

2008-11-09 @ 19:13:51
Postat av: Jill

Åh meeee.. ge mej Robin Bengtsson!!!! :) Hihi.

Jag har ju inte fått träffa din pålle än juuue? :P

2008-11-09 @ 21:02:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0