Röv

Kunde inte sova inatt heller,
så idag kommer jag vara på ett jävla humör....
Haha, inge firmafest för min del idag, surt.
Men Eli lovade fota, TACK!!! :) Jag lär väl få
höra ett & annat på måndag, haha!
Nu har jag pysslat lite i mitt rum, tagit bort
min fula sängram, tvättat, skurat golv... sorterat
alla ridkläder osv.. Nu börjar det bli klart.
Ska bädda rent & vänta på att överkastet ska
torka. Nu ska jag ta någonting att äta & lägga
mig i soffan en stund. Gamla repriser är najs.
Ikväll kommer Fredrik faktiskt, så vi ska duka upp
tacos till Idol :-) Blir mys.

Kommentarer
Postat av: sandra

Taaaack :)

Men det ser ut som ett helvete överallt nu, haha :)

Men det blir nog jättefint när/om det blir klart! :)

Puss

2008-11-28 @ 17:21:33
URL: http://darliiing.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0