Oss är det bästa jag vet



Jag älskar oss, bara oss!


Inget att göra åt mig, jag är som jag är helt enkelt.
Halvsjuk, hör tydligen hösten till... SUCK.
Mitt magonda och illamående kommer från min jävla spiral (HATAR DEN!)
Den ger mig bara ajajajaj.... och gör så att jag mår pissapa. Jag är en pissapa.
Ikväll hämtar Fredrik mig, så ska jag sova där inatt.
Börjar åtta imorn bitti, så ska åka med 6 bussen från honom.

Imorn kväll ska jag rida ridlektion, min FÖRSTA ridlektion (På Silfri alltså)
Och FÖRSTA gången som jag och Silfri rider i ridhus eller stor ridbana.
Lääääääskigt. Men spännande på samma gång.
För jag måste sätta igång med ridningen. Kan ju inte ha en helt
underbar, snygg häst som bara står och kostar pengar.
När han kan kosta pengar och vara en peeeerfekt ridhäst ;P
Han är ju min lilla bebis, men han måste ju ridas in ordentligt!
Det är ju dags nuuuuuuuu.... han är SÅÅ nära att börja tölta. Så kul!

Aja, nu ska jag duscha (luktar hästbajs) och sedan äta middag.
Packa sadel/träns och grejor tills imorn då jag ska iväg senare.
Lektionen börjar klockan 17 :) Hihi. Och jag slutar 15 i Täby.
Och så ska jag trycka i mig värktabletter & le o se glad ut.

Puss & krams // Linnsi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0