Måndagmorgon - igen?!

Fattar inte varför det alltid kommer en måndagmorgon.
Jag gillar ju inte ens de dagarna, fattar ingenting.

Men men, helgen var bra. Som vanligt bättre än bäst.
På lördag skulle vi hem till Fredrik & mysa, men icke då.
Iklädd jeans och joggingtröja (på mig alltså) drog vi
hem till Johan och drack lite. Jag skulle som vanligt vara
nykter, men nej nej. Jag minns inget från senare av kvällen.
Total minnesförlust, usch o tvi. Sånt är inge kul.
Mådde som jag förtjänade på söndagen - Fredrik var nöjd.
Gick runt som ett lik och var sådär mild - Fredrik nöjd igen. Haha.

Åkte hem från honom vid sextiden och raka vägen hem till mig.
Myste ner oss och skulle kolla Stepbrothers, men icke.
Textfilen var stööörd, så vi får ladda upp en ny tills idag. Så
vi pratade lite och sedan bara somnade vi, oerhört skönt.

- Dock inte lika skönt när hans klocka ringde 03.50.

Nu ska jag duscha och se om jag orkar sminka mig idag. Lite kanske.
Puss & kram


(Mobilkameran i högsta hugg)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0