Lite lättad...

Idag har jag varit duktig.
Fixat en grej som tyngde mig, - skolan.
Ringde & pratade med min urgulliga lärare.
Och hon o jag ska träffas tisdag e.m och ha genomgångar
och så, perfekt. Äntligen kommer jag igång på riktigt.
Därefter blir det börja med körkortet när jag kommit in i plugget.
Hon sa i telen att hon tyckte att det var dags för mig att slutföra.
Och det är det väl? Har gått alldeles för länge där ;-)
Skööönt... fixat inackorderingsbidragspapprerna inför ev flytt
närmre jobbet, om jag får fast jobb det vill säga.... tiden får avgöra.

Nu är jag hemma, wiho! Så det blir till o laga omelett nu
och sätta mig i soffan, vid 20 tiden droppar mannen min in och
då blir det "bonde söker fru", för att sedan bums i säng.
Ny dag imorn, en dag närmre helg. Och vet ni? Snart är det fredag.

Puss & kram


Kommentarer
Postat av: Sussie [ Bloggdesigner & Frisörtips ]

haha! :)



Men kan du inte ta ett låån till för det? :) skulle vara så sjukt roligt! :)

2008-11-19 @ 19:09:39
URL: http://sussie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0