Jag är galen, lite crazy

Julfantast som jag är så längtar jag nå fruktansvärt till december.
Inte för julaftons skull, nej nej.... utan stämningen!!
Helst av allt hade jag velat bo någonstans på något härligt
ställe i USA under jul månaden. Just bara för deras sätt att fira jul på.
Alla belysningar och allt, så himla mysigt. Jag ÄLSKAR julmusik,
maten, snö, lampor, tända ljus... och doften av lussekatter! ÅH!


Ni får tycka vad ni vill, för det skiter jag i.
Jag tycker i alla fall december är bästa månaden.



Förra julen blev jag ARG!!!

Bodde inte hemma då, utan julpysslade i mitt egna. RÅMYS...

Massa ljus, julgran osv... sen skulle jag hem på julmiddag hos familjen.

Och varje år köper pappa världens finaste gran, som dom gör världens

finaste smyckning av. MEN inte förra året nej, när jag inte bodde där.

Av ren lathet köpte dom en elektronisk gran(!!!!!) med NEONLAMPOR.

Pappa var jättestolt och sa att den var "cool", och undrade om jag inte gillade

att jag hade en sån "modern" pappa...... NEEJ. Usch och tvi.
Bättre iår, för då ska jag vara med och bestämma! Hahah....



(Förra årets julgransmiss.....)


Puss alla! :-)


Kommentarer
Postat av: Sandra

Heej gumman :) hur är det?? När vill du/ni komma och kika?? :) P.S jag är en av alla dina läsare så att du vet hihi :)

Puss

2008-11-06 @ 19:46:47
URL: http://darliiing.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0