Helveteskväll!!!!!!

HAHAHAHAHAHA.. jag har varit med om sååå mycket
sen jag slutade idag kl 16 på jobbet. Det tog mig iaf nästan
tre timmar att ta mig hem. Meeeeeeeen, nu sitter jag här.
Tack :) Och dricker årets första julmust. Tufft.

Jag är trött, sur och fryssen.
Bara så ni är informerade ;)

Min snygging Jillis har skaffat blogg!
Den ska jag besöka och kommentera flitigt! ;)

Hmm, finns det så mycket mer att säga?
Jo juste! Red ridlektion igår ju, min och Silfri's första.
Han var SUPERDUKTIG. Jag är så stolt.
Han är ju bara unghäst.... och bara att gå på ridbanan
och följa spåret kan vara svårt nog utan att vara ställd åt nått håll.
Men det klarade han! :) Så duktig så! Nu ser jag fram emot mer
träning, så nästa sommar...... då jävlar ska vi vara bäst på
tävlingbanan ;) hahaha... drömmar kan man ju ha! :)

Ikväll efter Fredriks träning ska vi hem till honom och sova.
Tänkte nämligen ta 6 bussen till jobbet imorn bitti.
Torsdag imorn - en dag närmre helg..... ååhhh så skönt.

Nej gottfolk.
Ni är jävligt dåliga på att kommentera, ändå har jag massor av
besökare varje dag. Åter igen ställer jag frågan.....



VILKA ÄR NI SOM LÄSER?! :)



Ha en trevlig kväll, det ska jag ha.
För nu är det vänner på Tv, sen Bonde söker fru ;)


Puss & kram Linn




Kommentarer
Postat av: Jill

Jag läser alltid din blogg Linnsan! :D Haha..

Ja, nu äre bonde söker fru.. måste se.. :D

Puss på dej! :D

2008-11-05 @ 19:53:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0