Haha, inte sant!

Det är kul att en "vuxen" männsika kan bete sig som en
treåring verkligen. Hallå? Har jag fattat rätt.... jag blir så trött.
Nu har jag verkligen, innerligt... FÖRSÖKT... men människan
kan bara inte förstå. Kul. Skyll inte något på mig nu bara
(som vanligt). Synd att vi förlorat alla dessa åren.


Bye.


Nu ska jag krypa ner i sängen med mitt liv igen.
Världens mest underbara människa, min F :-)
Senare ska jag blogga om min myspyshelg.
Igår var det snöbus för hela slanten, med pulkaåkning
mulning i snön och bara skratt. Så det ska vara.

Puss

Kommentarer
Postat av: Jill

Åh! Jaaaa, visst är det fint ute. Hoppas att det ligger kvar ett tag bara.. hatar när det smälter och blir slaskigt! :) Ja, men orkar du fika om du är sjuk då? :D Jag vill! Pussar

2008-11-24 @ 13:34:59
URL: http://jiie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0