Great...

Igår var det jobb som vanligt. Och jag drog därifrån straxt efter tre.
Tog bussen hem, var utanför pappas jobb halv fem. Och där satt jag...
Och satt... och satt.... och satt.... Ingen var där. Försökte ringa hela jobb-
teamet men nej då, ingen svarade. Jag ringde mamma, som försökte
från sitt håll försöka få tag på dem men icke då. Jag frös som en....
Just för ett ögonblick - hatade jag vintern!!!
Sen bad jag att mamma skulle hämta mig, orkade inte vänta längre.
Total tid sittandes på trappan blev 1 tim och 25 min....
Kan ni förstå hur nerkyld jag var??! När jag började tina upp i bilen
så började min mage tokvärka verkligen, fattade ingenting!
Hemma så hällde mams i mig te och värme värmekudde, men det blev inte
bättre. Dock efter maten blev de det och pappa skjutsade in mig så jag kunde
möta upp Fredrik vid statoil. Meeeeeeen, imorse när jag vaknade hade jag tokont!
Får se om det fortsätter, eller om det slutar. För annars blir det väl gyn.
För kan verkligen inte ha det så här, blääääääääääääää..... nog om allt klagande.

Det är fredag. Jag ska göra ingenting. Mysa, kolla idol... ni vet. Det vanliga.
Jag älskar't. Over ' n ' out.



Kommentarer
Postat av: DrKotte

MEN LINN FÖ HELVETE! Det blir din död, att bo där ute i skogen!! detta är ju värre än den där Madickenboken vi hade på jobbet förut!! Tur att du har en egen liten stia med en liten gris att värma dig på!!

2008-11-22 @ 09:42:17
URL: http://onkeltuca.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0