Godmorgon solstrålar!

Iiiiihhhh vilket vackert väder!!
Men jag är fortfarande seg, men strunt samma :)
Var och tog ut hästarna fem i sju imorse, så nu sitter jag här.
Ska krypa ner till Fredrik igen tänkte jag. Han sover som en stock!
Hihi, sen när vi vaknar så ska vi (?) haha på med skoteroverallerna.
Vet inte om Fredrik bangar på att ha overall, men INTE jag. I loooove it.
Så ska vi ut och fixa med hästarna. Jag tänkte rida lite.
Och Fredrik får följa med som stöd, så jag inte ramlar av min vildbuse.
För just nu är han verkligen viiiiiild... ;P
Sen får vi se vad denna dag erbjuder, ska nog iallafall hem till Fredrik senare.
Nej varför sitta här nu? När jag kan krypa under täcket och mysa med
min älskling?! Dum Linn.... ;P Ha det så bra idag allihopa!

Puss & kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0