Attans

Jahaja, det går fan inte över.
Jag får försöka inse fakta att jag kommer vara sjuk imorn
och inte kan gå på firmafesten.... :( Jag som ville....
Lite nytta får jag ut av att sitta här och glo iaf.
Förutom mina extremt dåliga traderaauktioner, så har
jag faktiskt besällt julklappar till farmor, farfar och några
småpresenter till Älskling! :-) Duktigt va...?
Lyssnar på julmusik och kollar ut på snön, som jag INTE
får gå ut och hoppa i. Suck.... Och dessutom letade
jag biljetter till mig och Fredrik till Globen i helgen.
Det är ju International Horse Show. Fanns bara biljetter
kvar allra längst bak, högst upp. Jag som har så kass syn
lär inte ens se arenan. Så jag struntade i det! Sen
letade jag på blocket, och alla annonser jag hörde av mig
till fick jag höra att dem var slut, så jag får inse fakta
att det verkligen inte blir något Globen för mig iår. Fan vad trist
att vänta ett helt jävla år till nästa gång. Men men....

Papsen åkte till Ryssland i natt oxo, läskigt.
Han ska vara borta en hel vecka. Dessutom har dem
blivit strikt förbjudna att lämna deras boende om dem
inte har med sig sin privat chaufför. (Som verkar vara deras
bodyguard på samma gång...) Lite otäckt tycker jag.
Att dem vill svenska grundbyggare så illa? Fattar inte....

Bye.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0