Osminkad

Idag är jag helt osminkad, ovanligt? Näää.. men endå.
Vi har varit mkt effektiva dagen till ära :) Vaknade vid elva.
Jag fick dra upp honom ;) Gick ut & gick med Ozzy en prommis.
Kom tillbaka, lagade lunch till mamma. Åt lite oxo.
Satt ute i solen, såååååååå varmt i solen.. Skojar inte.
Sen drog jag & Fredrik in till Blomsterlandet och köpte blomma & kort
till mamma's kompis som tagit B-tränar examen. Och köpte massa
glass på vreta sen, mums! Pratade även med Kaya om jobb..
Nu säger han att jag ska komma dit & snacka på måndag.
Åh, jag vill ju börja jobba NU!!! Kom hem, myste i solen och så.
Och nu åkte Fredrik och träna, så jag är ensammen! =(

Men imorn är det tokmysdag!
Kanske blir stallet på morgonen med Mia ;) Sen hem & hjälpa mamma.
Sen möta Fredrik i Norrtälje och gå på marknaden, äta gott och fixa lite.
Behöver köpa en ny grimma till Blíka samt foundation till mig :)
Sen blire hem till mig så ska Fredrik och jag försöka få mamma & pappa
och testa guitar hero ;) ska bli spännande.. hahaha!

Puss & kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0