Helgen 23-25 maj

Min helg har varit kanon, iof som vanligt nu för tiden ;)
Har tillbringat den med Fredrik.
Och vi har muspusat & spelat tvspel & kollat tv.
I lördags åkte vi hem till Johan i Norrtälje
och kollade på eurovision song contest.
Som var fiiiiiasko... dock gillade jag Björn Gustafsson ;)
Hahaha.. han är bara så himla skön.
Åkte hem vid ett och somnade seeeeent ;P
Imorse vaknade vi ett! Jag som skulle åkt hem vid elva, whups!?
Men men.. tog tre bussen hem och mötte upp pappa i Norrtälje.
Åkte hem och pappsen & jag hjälptes åt och göra morsdagmiddag
till mamma, som ble suuuperglad över att slippa stå vid spisen :)

image8
image9
image10
image11
image12image13

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0