Halloj!

Solen skiner och det är liksom varmt ute.
Inte ens jag, som annars fryser jämt, känner mig varm! :)
Vaknade vid elva idag, vilket var oerhört skönt.
Gick upp och betalade alla Bredbandsbolageträkningar
som jag tyvärr låg efter med ;/ .. men nu är dom klara!
Känns verkligen superskönt.. Min ekonomi ser ljuset iaf.
Sen är det bara tele2 räkningarna som ska betalas av
till min pappsi... sen kan jag äntligen ta hem min häst!
Längtar sååååå mycket!
Idag ska jag nog nörda lite, äta lunch.. och sen ikväll till Fredrik.
Juste, dem ringde från park och ville att jag skulle jobba där
tre veckor i sommar, vecka 32, 33 och 34 då ordinarie personal
har semester.. kändes superkul att dem ville ta in mig då! :)
Dessutom börjar jag jobba på vreta nästa vecka... samt
hjälpa Carina's svärmor med sin nya hundtillbehörsaffär.
Åååååhhh, pengarna kanske börjar rulla in snart!?
Så skönt att slippa känna sig pank.. hehe.
Men men, ska hjälpa mamma med lunchen nu. Hejrååååå :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0