Godnatt!

Nu väntar jag på att Fredrik ska ringa mig :)
Så ska vi godnattprata lite innan vi somnar.
Imorn får vi sova tillsammans iallafall.. härligt!
Helgen är planerad, och det blir en kanonhelg
tror jag verkligen.. här kommer planeringen ;)

Imorn:
* Stallet med mia på morgonen
* Möta Fredrik efter stallet
* Vi åker hem hit
* Hjälpa mamma med Brodir
* Dusch & fix
* Dra in på marknaden, strosa på stan, äta osv.
* Myskväääääll... ;) Talang, Berg flyttar in m.m.

Lördag:
* Bara mysa och äta god mat, spela guitar hero, kolla film ;P

Söndag:
* Kolla på när Fredrik spelar match :)

Meeeen sen vet man ju aldrig hur det blir.
Hoppas verkligen att det blir mys.
För jag älskar att vara med min älskling.
Allt känns så himla underbart rofyllt då!

Godnatt på er alla! Puss // Linn



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0