Seg!

Jag vet fortfarande inte hur jag ska göra med allt hästeri?
Ska jag ta Blika, som eventuellt har exem, fel på benen och
inte ens är töltsatt vid 10års ålder..eller ska jag vänta, kolla
min jobbsituation och ta ett lån och köpa något som passar mig?
Det kanske känns mer vettigt? Jag vet faktiskt inte!
Blika är ju så underbart söt, men man kan inte bara gå på hjärtat.
Man måste ju ha lite hjärna oxo... hmm... ska till banken imorn iaf.
Min Fredrik är på match i Uppsala ikväll, o jag håller mina tummar :)
Jag, mamma och pappa har ätit middag och kollat när
Portugal spelar på Tvn... :) Trevligt. Mamma och jag pratar stallregler
och massa ekonomi. Skönt. Saknar min älskling gör jag oxo, som fan!
Fredag ses vi... freeeeedag! <3 Hihi..
Imorn börjar jag 16.. undrar om jag jobbar till stängning.. kl 23?
Aja, ska ner till vardagsrummet nu och massera mamsen lite. Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0