Min helg

Helgen blev verkligen kalasmys! Och vädret var underbart dessutom.

Fredag: Mia & Jag åkte till stallet på morgonen, red ut med våra hästar
Amira och Blika. Gick kanonbra, nu räknar man bara ner dagarna tills
dem kommer hem till oss.. Drog in till Norrtälje igen. På station så
väntade mamma & Fredrik på mig så åkte vi hemåt.
När vi var hemma var det snabbfika ute på verandan i solen, sen
red mamma Brodir, jag ledde henne och Fredrik tog Ozzy.
Så gick vi en liten skogspromenix. Hemma igen, blev det
snabbt hoppa in i duschen o fixa i ordning sig lite, så åkte vi in till
Norrtälje. Hjälpte mamma att handla lite kläder o så :)
Sen gick jag o älskling på marknaden ett tag o köpte nougat (!!)
och lite annat smått och gott. Vi avslutade med att vara i parken
en stund tillsammans med Mia och Danne och deras vän.
Vråååålhungriga drog vi till Arenan och köpte pizza och åkte hem.
Slängde oss ner i soffan och svullade och myspysade en massa
och såg finalen i Talang :) Hel mys. Somnade på toook för sent :)

Lördag: Vaknade tidigt, eller .. ja, runt halv tolv. Jag tvingade upp
Fredrik oxo så satt vi på verandan och åt mackor i solen.
Gick ut en sväng med hunden och såg en orm, så vi kuutade typ
hem igen, hahaha.. vi är såååå ormrädda båda två, helt gäälet!
Mamma och pappa skulle på 50 års fest, så vi hade huset själva :)
Vi grillade och gjorde potatisgratäng och satt ute och åt sedan
gick vi in och åt chips och gottis och kollade Tv, en luuugn kväll.
Vid tio tiden kom mamsen och papsen hem, så då lirade
vi guitarhero.. pappa blev lika bra som mig :( så jag måste öva mer!!
Hahaha, vid ett på natten åkte vi och hämtade Fredrik's pappa
som hade spelat poker så drog vi hem till han och somnade
gaaanska direkt, jag var skittrött :D

Söndag: Vi vaknade och drog direkt till Roslagsbro för att Fredrik
skulle spela match :) Det var schteeekhett och jag satt och kolla
på och åt daimglass och drack Mer, gick ingen nöd på mig ;)
Hans lag vann, så det var ju skoj :) Drog tillbaka hem till honom
efter och bara gjorde ingenting :) Hade toookont i ryggen :(
Myskväll, sen somnade jag ganska fort, ikväll igen. Kul tjej!

Toppen helg, verkligen. Kunde inte fått det bättre. Tack hjärtat!
Jag tokälskar dig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0