Min helg!

Fredagen: Jag mötte upp Fredriks familj utanför Roden, för han skulle jag springa ut och ta studenten såklart... så straxt innan halv tolv kom han, inte utspringandes, utan gåååendes. Han hittade oss direkt! :) Haha, sen bar det av ner mot parken. Regnet ööööste ner och det riktigt haglade ute! Stackars alla som stod på flaken.. vi hade ju trots allt paraply ;) . Fredrik var i alla fall tokblöt! Haha, helt sjukt. Sedan när det hade varit lite champangesprut & så, så bestämde vi oss för att åka hem. Precis när vi gått över bron så rasade den.. skitläskigt! Så frooodo's päron fick vara hero's och sprang fram och hjälpte till direkt medans jag stod med min man och kollade på. Så där blev vi ju kvar ett tag.. sen kunde vi åka hem. Åt jättemkt god mat, sen gick jag och Fredrik upp på hans rum och sov i typ en timma.. han var heeeelt slut, stackarn. Haha. Kvällen bestod av att några av hans vännor kom förbi, sen typ 23 så gick vi och lade oss :) Inge party för våran del! Men så kan det vara, mkt mysigare och krypa upp i sängen med älskling.... hihi.

Här kommer några bilder jag tagit från Fredriks syster på facebook!







Och dem bilderna jag lyckades ta med min mobilkamera... ;P




För min kamera hade inga batterier :(

Lördagen: Vaknade, åt massa lunch.. sen åkte vi in till Norrtälje för att Fredrik skulle köpa GTA IV :) Det var iaf skitroligt, men min tvspelsnördande pojkvän satt där framför (jag fick dock spela ibland!!) haha.. medans jag satt framför datan ett tag :) Sen blev det Sverige match att kolla på och åt massa ostbågar, chips.. och sånt gott :) Och myspys såklart!! Jag somnade ett tag efter matchen på soffan.. sen var jag ganska pigg igen :)

Söndag: Vi låg och morgonmyste ganska länge, sen upp och tvspela och så.. sen har vi kollat på när Fredriks lag spelat fotboll, dock var inte han med.. för han har ju ont i sin fossing :( . Jag klämde iaf i mig en magnum glass och en korv med bröd! Duktiga Linn.. veeeerkligen! Nu är jag hemma med min familj.. ska förbereda mig inför mötet imorn, läskigt.. och grilla och mysa med mams o paps. Hihi.. i säng i tid hoppas jag på! :) Puss & kram





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0